tisdag 27 april 2010

Flickan Som Lekte Med Handkrämen, del 1

Lillebrors klass körde sitt slutprojekt i veckan som gick. Enligt mig den överlägset bästa sceniskaföreställningen någon musikklass presterat sedan jag började kolla år 2004. Själv satt jag med 50mm-objektivet och svor över ljuset, eller bristen på detsamma.
Några bilder blev i alla fall skarpa, men tyvärr ganska brusiga. ISO 800 tillsammans med f/1,8 var kanske inte min bästa idé, men ISO 400 var för lågt. Nåja. Jag är nöjd, det var trots allt första gången jag fotade konserter med systemkamera.

Här är en första hög med bilder.

Hej och hå. Det var en början. Finns många fler, men jag orkar inte lägga upp dom nu. Och ursäkta kvaliten.. släkten, om ni vill ha bättre så säg till så fixar jag.
Godnatt/Hedda

1 kommentar:

Stephanie Hansson sa...

Svar: Haha jaa, då var det min tur att ha den ja! ;) Men jag kommer ju nu till helgen om du vill ha tillbaka den? Underbara bilder du tagit från sceniska!! :)